Loading   Trwa wczytywanie danych. Proszę czekać ...
   
 
SZUKAJKA:
Strona główna    |    O firmie    |    Reklama    |    Kontakt
Zapraszamy do sklepu w Łodzi
przy ul. Przybyszewskiego 176/178
(w C.H. Carrefour).

 


 
egulamin 

       I.             Kontakt z nami

 

TIK-TAK CENTRUM DZIECIĘCE

93-120 Łódź, ul.Przybyszewskiego 176/178  (C.H.Carrefour)

e-mail: biuro@tiktak.com.pl
  pn-sob     10-20
  ndz          10-19

tel/fax: 042/659-94-84

tel. kom. 0515 176 303 sklep internetowy


sklep@tiktak.com.pl

    II.             Zamówienia

1.       Zamówienia można składać w następujący sposób:

- bezpośrednio na stronie http://www.tiktak.com.pl

- mailem na adres sklep@tiktak.com.pl

- telefonicznie pod numerami telefonów: 042/659-94-84 lub 0515 176 303

- osobiście w naszym sklepie Tik-Tak w Łodzi przy ul. Przybyszewskiego 176/178

2.       Minimalne zamówienie to 30zł brutto.

3.       Wszystkie ceny podane w naszym sklepie dotyczą tylko sprzedaży internetowej i są cenami brutto wyrażonymi z polskich złotych (PLN) i zawierają podatek VAT.

4.       Zamówienia przyjmowane są 7 dni w tygodniu drogą elektroniczną. Telefonicznie przyjmowane są od poniedziałku do piątku w godzinach od 10 do 18.

5.       Potwierdzenie zamówienia nastąpi drogą telefoniczną pod numerem telefonu podanym przez Państwa w zamówieniu najpóźniej w drugim dniu roboczym następującym po zamówieniu. Jeżeli w przeciągu 72 godzin zamówienie nie zostanie potwierdzone należy je uznać za anulowane.

6.       Zastrzegamy sobie możliwość anulowania zamówienia w szczególnych przypadkach, po uprzednim poinformowaniu Państwa i podaniu przyczyny.

7.       W przypadku nietypowych zamówień, przed przyjęciem zamówienia, możemy zażądać od Państwa zaliczki w wysokości maksymalnie do 50% wartości zamówienia.

 III.             Czas realizacji zamówienia

1.       Czas realizacji zamówienia zależny jest od dostępności zamówionego towaru. Staramy się aby większość towarów była dostępna w każdej chwili, jednak ze względu na ogrom ilości towaru oraz ich różnych wzorów i kolorów nie zawsze jest to możliwe. Z tego powodu bardzo prosimy o to, aby w chwili składania zamówienia skontaktować się z nami i sprawdzić aktualną dostępność.

2.       Standardowy czas realizacji zamówienia wynosi od 2 do 7 dni roboczych. Na czas realizacji składa się przygotowanie przesyłki w sklepie i czas dostarczenia przesyłki. W przypadku zamówienia towaru, którego nie jest dostępny w chwili złożenia zamówienia termin realizacji może wydłużyć się nawet do 14 dni roboczych. W szczególnych przypadkach, po uprzednim powiadomieniu kupującego i uzgodnieniu nowych warunków, termin realizacji zamówienia może się znacznie wydłużyć.

 IV.             Sposoby i koszty dostawy

1.       Zamówienia powyżej 300zł brutto przesyłane są na nasz koszt.

2.       Koszt przesyłki za zakupy o łącznej wartości do 300zł brutto pokrywa Kupujący.

3.       Zamówiony towar przesyłamy za pośrednictwem Poczty Polskiej lub kuriera.

4.       Na terenie Łodzi i najbliższych okolic istnieje możliwość bezpłatnego dowozu zamówionego towaru (również nieprzekraczającego wartości 300zł) natomiast każdy taki przypadek uzgadniany będzie indywidualnie.

5.       Rzeczy drobne (inne niż wózki, foteliki, łóżeczka, kojce itp.) do wagi 5kg wysyłamy za pośrednictwem Poczty Polskiej. Na Państwa życzenie możemy je przysłać za pośrednictwem kuriera.

       6. W przypadku produktów promocyjnych koszt wysyłki będzie ustalany indywidualnie.

W przypadku płatności na konto :

 

 

PRIORYTETOWA

Paczka pocztowa

 

 

 

do 1 kg

14,00

ponad 1 kg do 2 kg

16,50

ponad 2 kg do 5 kg

18,00

 

W przypadku przesyłki za pobraniem:

 

 

PRIORYTETOWA

Paczka pocztowa

 

 

 

do 0,5 kg

17,00

ponad 0,5 kg do 1 kg

19,00

ponad 1 kg do 2 kg

19,50

ponad 2 kg do 5 kg

21,00

 

6.       Rzeczy inne niż wymienione w pkt. 3 przesyłamy za pomocą firmy kurierskiej. Koszt wysyłki paczki do 30kg to 25 PLN brutto.

7. W przypadku wysyłki kurierem za pobraniem, bez względu czy koszt przesyłki ponosi nasz sklep czy też Kupujący, do ceny doliczamy 10 PLN brutto.

8. Nie wysyłamy mebli. Tylko odbiór osobisty lub dowóz na terenie Łodzi.

    V.             Sposoby płatności

1.       Płatność za pobraniem – zapłata przy odbiorze przesyłki u kuriera lub listonosza.

2.       Przedpłata – przelew na nasze konto bankowe na podstawie faktury pro forma. Po potwierdzeniu otrzymania przelewu wysyłamy do Państwa przesyłkę.

 

Numer naszego konta to:

16 1050 1461 1000 0090 6698 1227 ING Bank Śląski

 VI.             Reklamacje

1.       Bardzo prosimy o dokładne sprawdzenie stanu przesyłki w momencie jej dostarczenia i w razie stwierdzenia jakichkolwiek uszkodzeń prosimy o kontakt z nami i o spisanie protokołu reklamacyjnego w obecności kuriera. Wszelkie reklamacje z tytułu uszkodzeń mechanicznych wynikłych w transporcie będą uwzględniane tylko na podstawie wyżej wymienionego protokołu.

2.       Wszystkie produkty oferowane w naszym sklepie objęte są gwarancją producenta lub importera przez 12 miesięcy. Dla wybranych produktów okres ten jest dłuższy i wynosi 24 miesiące.

3.       Podstawą do zgłoszenia towaru do naprawy gwarancyjnej jest karta gwarancyjna lub jeżeli nie była ona dołączona do towaru należy okazać paragon lub fakturę zakupu.

4.       Wszelkie naprawy dokonywane są w przeciągu 14 dni roboczych liczonych od pierwszego dnia roboczego następującego po dniu dostarczenia wadliwego towaru. Jeżeli naprawa miałaby się przedłużyć, zostaną Państwo niezwłocznie o tym poinformowani. Staramy się jednak aby wszelkie naprawy dokonywane były jak najszybciej. Jeżeli wada nie powstała z powodu użytkownika, a nie da się jej usunąć towar zostanie wymieniony na nowy lub jeżeli nie ma takiej możliwości na podobny lub zwrócimy Państwu gotówkę. Wszelkie tego typu sytuacje będą się odbywały w porozumieniu z Państwem.

5.      Klient wysyła reklamowany towar na koszt sklepu, kurierem wskazanym przez naszą firmę.  W przypadku stwierdzenia nieuzasadnionej reklamacji, nieobjętej  gwarancją klient ponosi wszelkie koszty związane  z przesyłkami  (od klienta do sklepu, ze  sklepu do gwaranta/producenta, od gwaranta/producenta do  sklepu,  od sklepu do klienta).  Koszt  jednej przesyłki, uzależniony  od wielkości  i  wagi  paczki,  to  około 25PLN .  W przypadku  nieuzasadnionej reklamacji koszt ten  może wynieść  nawet około 100PLN.

6.       Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem.

VII.             Zwrot towaru

1.       Gwarantujemy Państwu możliwość zwrotu towaru w przeciągu 10 dni od daty zakupu.

2.       Warunkiem przyjęcia zwracanego towaru jest odesłanie go na Państwa koszt w oryginalnym i nieuszkodzonym opakowaniu, bez śladów użytkowania z dołączonym dowodem zakupu.

3.       Po otrzymaniu przesyłki, w przeciągu 7 dni, zwrócimy Państwu równowartość zakupionego towaru na wskazane przez Państwa konto. Nie zwracamy kosztów transportu.

       4.  Zwrotom nie podlegają produkty wykonane na specjalne zamówienie klienta.

VIII.             Ochrona danych osobowych

1.       Podanie danych osobowych przy składaniu zamówienia jest dobrowolne, jednakże nie podanie tych danych spowoduje, iż nie będziemy mogli zrealizować zamówienia.

2.       Dane osobowe klientów są chronione ustawą „O ochronie danych osobowych” z dn. 29.08.1997r. (Dz.U. z 1977r. nr 133, poz. 883)

3.       Dane osobowe uzyskane od Państwa są wykorzystywane wyłącznie przez naszą firmę i nie są udostępniane żadnym firmom ani osobom fizycznym.

4.       Dane te są wykorzystywane w procesie realizacji zamówienia i dla celów marketingowych naszej firmy.

 

 

 

 
Strona główna    |    O firmie    |    Reklama    |    Kontakt
Powered by Easy 2.0 | © 2002-2006 .exe Evolution All Rights Reserved. .exe Studio